22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok, uznanej polskiej marki z ponad dwudziestoletnią tradycją, która w swojej ofercie posiada także produkty włoskiej marki Veneta Cucine.

Prestiżowa polska marka Halupczok, ceniona za elegancję i nowoczesne wzornictwo w segmencie mebli kuchennych, umocniła swoją obecność w stolicy, otwierając swój drugi salon w Warszawie i jedenasty w całej Polsce. Z siedzibą i nowoczesną fabryką w Krzyżowej Dolinie, na terenach bogatych w stolarskie tradycje, Halupczok gromadzi wokół siebie zespół specjalistów z różnych dziedzin – od architektury po stolarstwo. Znani z pasji do rzemiosła i wykorzystania materiałów najwyższej jakości, zdobyli uznanie nie tylko w kraju, ale i na arenie międzynarodowej, co potwierdza zdobycie German Design Award w 2023 roku.

Nowy salon w Domotece to nie tylko kolejny punkt na mapie obecności marki w Polsce, ale także miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a klienci mogą zanurzyć się w świat najwyższej klasy designu.

Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego salonu w Domotece. Co prawda od 11 lat jesteśmy już obecni w Homepark Targówek, gdzie dzieliliśmy salon z naszym partnerem, marką Kler, jednak samodzielny salon od kliku lat był naszym celem i w końcu udało się go zrealizować. Na nieco większej powierzchni możemy w bardziej kompleksowy sposób pokazać, że Halupczok to nie tylko kuchnie, lecz meble do całego domu. Dodatkowo nasza oferta uzupełniona jest o dodatki i akcesoria pozwalające na całościowe urządzenie wnętrza w jednym miejscu – mówi Anna Dzierżawska, Dyrektor Kreatywna w firmie Halupczok.