Samsung, we współpracy z kreatywnym studiem TOILETPAPER, założonym przez artystę Maurizio Cattelana i fotografa Pierpaolo Ferrariego, wprowadził na rynek nową, limitowaną serię paneli do lodówek Bespoke. Ta współpraca ma na celu wzbogacenie oferty urządzeń AGD o możliwość personalizacji i indywidualnego wyrażania siebie, co jest zgodne z filozofią marki Samsung Bespoke. TOILETPAPER, znane z awangardowego i odważnego stylu artystycznego, idealnie komplementuje dążenie Samsunga do oferowania użytkownikom świeżych i nowatorskich sposobów na personalizację ich przestrzeni domowych.

W Samsung nieustannie badamy ewolucję naszego języka projektowania, aby zapewnić naszym użytkownikom świeże, nowe sposoby wyrażania siebie poprzez nasze produkty. Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem najnowszych niestandardowych projektów do produktów Bespoke jednocześnie nadając urządzeniom domowym kolorową i żartobliwą estetykę TOILETPAPER – powiedział Ik Soo Choi, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing Team of Digital Appliances Business at Samsung Electronics.

Cztery nowe wzory paneli Bespoke – „Desert Lady”, „Lipsticks”, „Magic Mirror” i „Rose with Eyes” – są dostępne w różnych modelach lodówek Bespoke, oferując unikalne możliwości personalizacji. Te edycje limitowane będą dostępne na globalnych rynkach od początku roku.

W ramach Fuorisalone 2023, te specjalne projekty można podziwiać na stoisku Samsunga w Art Point Superstudio Più Via Tortona w Mediolanie, jak również w TOILETPAPER Home i TOILETPAPER Apartment w trakcie Milan Design Week. Ta prezentacja pozwala odwiedzającym zobaczyć najnowsze innowacje Samsunga i TOILETPAPER, a goście TOILETPAPER Apartment będą mieli okazję doświadczyć jednego z projektów nawet po zakończeniu wydarzenia.