4 Design Days, organizowane od 2016 roku w Katowicach, to prestiżowe wydarzenie skupiające najważniejsze marki i postaci z branży designu i architektury. W tym roku, podczas edycji od 25 do 28 stycznia, weźmie również udział agencja OKK PR!, wpisując się w tradycję 12-letniego kreowania wizerunku marek z branży architektonicznej i wnętrzarskiej.

OKK PR! będzie obecne w bloku tematycznym skierowanym do profesjonalistów. Dwa pierwsze dni wydarzenia są dedykowane biznesowi, a specjalnie dla projektantów, designerów i architektów przygotowano konferencje, panele dyskusyjne, warsztaty i spotkania. W ramach tych wydarzeń, Olga Kisiel-Konopka, założycielka OKK PR!, poprowadzi dwie ważne dyskusje dotyczące rozwoju polskiej marki meblarskiej oraz relacji między sztuką a designem.

Podczas pierwszej debaty zatytułowanej „Made in… meble z Polski”, która odbędzie się 26 stycznia, Olga Kisiel-Konopka będzie moderatorem. W ramach tej rozmowy, omówiona zostanie rozpoznawalność polskiej marki meblarskiej na rynku światowym. Dyskusja będzie skupiać się na potencjale polskiego designu meblarskiego i pytaniach dotyczących szansy konkurowania z renomowanymi markami zagranicznymi.

photo by Iwona Dziuk

Druga debata, zatytułowana „Collectible design. Na skrzyżowaniu designu i sztuki”, również poprowadzona przez Olę Kisiel-Konopkę, odbędzie się tego samego dnia. Goście dyskusji będą wymieniać się opiniami na temat percepcji wzornictwa przez świat sztuki, a także rozważać, czy design może aspirować do statusu sztuki. Pytania te skłonią uczestników do refleksji nad potencjałem inwestycyjnym designu i innymi aspektami związanymi z tą dziedziną.

W ramach obu debat, gośćmi Olgi Kisiel-Konopki będą przedstawiciele branży meblarskiej, designu i sztuki, tacy jak Agnieszka Chmielewska, specjalistka ds. komunikacji marketingowej w Complet Furniture, Maciej Has, właściciel HasConnect, czy Anna Bera, artystka, rzeźbiarka, projektantka.

OKK PR! aktywnie wspiera przedstawicieli branży designu i architektury, podnosząc ich rozpoznawalność i wzmacniając rozwój. Udział w 4 Design Days to dla agencji kolejna okazja do angażowania się w ciekawe dyskusje oraz poszukiwania nowych inspiracji i wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży.