Franke Polska obchodzi 30-lecie swojej działalności i uroczyście otwiera ponownie firmowy showroom, który odzwierciedla rolę kuchni w naszych domach oraz dynamiczny rozwój marki, dostosowującej się do zmieniających się potrzeb współczesnego stylu życia.

14 grudnia w firmowym showroomie w Homepark Janki k. Warszawy Franke Polska świętowała swoje 30-lecie. To wyjątkowe wydarzenie było także okazją do przedstawienia nowej odsłony showroomu oraz strategii marki, a także do oficjalnej prezentacji nowego Prezesa Zarządu, Pana Andrzeja Tuleję.

Showroom w nowym wydaniu

Nowa aranżacja showroomu odzwierciedla znaczenie kuchni w dzisiejszych domach, ukazując ją jako wielofunkcyjne środowisko. To miejsce, gdzie można eksperymentować, relaksować się, dzielić chwilami z bliskimi i prowadzić życie towarzyskie. Kuchnia staje się nie tylko miejscem rodzinnych spotkań, ale także sercem domu. Projekt nowego showroomu został powierzony pracowni Uniplan z Kolonii. Jego design oddaje dynamikę marki oraz jej otwartość na zmiany. Showroom stanowi komfortowe miejsce, gdzie klienci, architekci, projektanci wnętrz, a także indywidualni nabywcy mogą zapoznać się z bogatym portfolio produktów Franke, otrzymać profesjonalne doradztwo i czerpać inspiracje do własnych przestrzeni kuchennych – mówi Dino Giubbilei, Wiceprezes ds. Marketingu i Cyfrowych Rozwiązań w Franke Home Solutions.

Nowa strategia i obszary działania

Zmieniające się potrzeby domu stanowią naturalne tło dla produktów Franke, które w przyszłości zagoszczą w kolejnych jego przestrzeniach.

Franke Home Solutions to nie tylko gotowanie. Naszym celem jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i zasobów do tworzenia innowacyjnych produktów obecnych w przestrzeniach mieszkalnych. Kwestie kluczowe, takie jak jakość powietrza w pomieszczeniach i woda, mają bezpośredni wpływ na nasze samopoczucie, dlatego skupiamy się na rozwiązaniach w tych obszarach – zaznacza Barbara Borra, CEO Franke.

Uroczysty wieczór

Uroczystość w showroomie Franke zgromadziła licznych gości, w tym kontrahentów i przedstawicieli mediów. Reprezentantami centrali firmy byli Dino Giubbilei, Wiceprezes ds. Marketingu i Cyfrowych Rozwiązań w Franke Home Solutions, oraz Paolo Ciacciamani, Kierownik Planowania Marketingu i Kontroli.

Andrzej Tuleja, nowy Prezes Zarządu Franke, powitał gości, a następnie przedstawił poszczególne strefy showroomu. Eksponowane były tam m.in. wielofunkcyjne okapy z funkcją monitorowania jakości powietrza, rodziny produktów Mythos, Maris i Smart, dopasowane do różnych grup demograficznych i budżetów. Ponadto zaprezentowano urządzenia AGD z linii Mythos w modnym, czarnym wykończeniu oraz nową linię zlewozmywaków stalowych w eleganckich odcieniach złota, miedzi i antracytu, wykorzystującą technologię F-inox opracowaną przez Franke.

Wieczór zakończył pokaz kulinarny w wykonaniu Tomasza Jakubiaka, jurora programu MasterChef. Całość uświetnił koncert fortepianowy Waldemara Malickiego, a momentem kulminacyjnym było składanie życzeń przy specjalnie przygotowanym jubileuszowym torcie i toastie.

Franke Polska świętuje 30 lat obecności na polskim rynku, a otwarcie odnowionego showroomu stanowi symboliczny krok w kierunku dalszego rozwoju marki na polskim rynku.

Więcej informacji na stronie: https://www.franke.pl/