Rozpoczął się fascynujący cykl rozmów inicjowany przez markę Geberit, w którym uczestniczą Ambasadorzy marki: Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich, Agnieszka Musiał-Chmielnik – architektka wnętrz i założycielka pracowni Musiał Studio oraz Justyna Kolasińska – projektantka wnętrz i właścicielka pracowni JK Pracownia Projektowania Wnętrz. Spotkania odbywają się w warszawskim showroomie Geberit, gdzie rozmówcy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi.

Łazienka jako wspólny mianownik

Czym łączą się zawody fryzjera i architekta wnętrz? Dlaczego łazienka odgrywa kluczową rolę zarówno w domu, jak i w salonie fryzjerskim? Jak produkty Geberit wpływają na codzienne życie i pracę? Odpowiedzi na te pytania pojawiają się w trakcie rozmów z Ambasadorami Geberit.

„Łączy nas wiele. Te dwa nasze światy (zawód fryzjera i architekta wnętrz) łączy oczywiście łazienka, ale także to, co związane z kobietą, higieną, czyli też z wyglądem. Wydaje mi się, że łazienka jest takim punktem, gdzie ludzie rzeczywiście spędzają dużo czasu. Dlatego powinna być ona przede wszystkim funkcjonalna” – podkreśla Maciej Maniewski.

Nowoczesne rozwiązania Geberit

Ambasadorzy podczas rozmów dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat funkcjonalności i estetyki produktów Geberit, a także przykładami ich zastosowania zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i komercyjnej.

„Geberit ma naprawdę dobre rozwiązania, bo to nie jest już tylko spłuczka, stelaż, miska WC, a również meble. Mają doskonałe szafki, które wieszamy nad umywalką z lustrami, z masą miejsca do przechowywania. Dla mnie bardzo ciekawe są organizery, czyli dedykowane w standardzie pojemniki, które można trzymać w szufladach lub powiesić na ścianie” – zauważa Justyna Kolasińska.

Praktyczne zastosowanie

W trakcie serii odcinków poruszane są konkretne kwestie związane z utrzymaniem porządku w łazience, organizacją przestrzeni, a także dostosowaniem stanowiska pracy fryzjera. Ambasadorowie rozmawiają także o popularności toalet myjących za granicą i korzyściach z ich stosowania w salonach beauty.

„W naszych branżach wspólne jest to, że chcemy działać na zmysły Klientów. Czyli dbając o salon fryzjerski, czy o dom oczywiście, choć skupię się teraz na salonie, mając solidną bazę, możemy trochę zaszaleć we wnętrzu, żeby pokazać trendy i żeby Klient, który przychodzi na parę godzin w ciągu dnia, czy to jest raz na miesiąc czy raz na pół roku, rozbudził w pełni swoje zmysły” – mówi architektka Agnieszka Musiał-Chmielnik.

Śledź cykl na platformie YouTube

Odcinki rozmów z Ambasadorami Geberit są regularnie publikowane na kanale Geberit na platformie YouTube: link do kanału. Zachęcamy do śledzenia tego fascynującego cyklu, który wnosi nowe spojrzenie na znaczenie łazienki w różnych branżach i życiu codziennym.