W styczniu 2024 roku w Domu Noti miała miejsce oficjalna premiera marki oświetleniowej Ilum. Ten wyjątkowy moment uświetniła obecność dyrektora artystycznego Ilum, Mai Ganszyniec, oraz Przemysława Rechnio, założyciela marki. Spotkanie wpisało się w misję Domu Noti, które jest miejscem, gdzie polski design, architektura i sztuka spotykają się w jednym miejscu.

Dom Noti, flagowy showroom marki, stawia na promowanie polskiego wzornictwa dla wnętrz prywatnych i przestrzeni komercyjnych. Przyjemna atmosfera i domowy charakter tego miejsca sprawiają, że staje się ono naturalnym środowiskiem dla spotkań z najnowszymi trendami w designie, takimi jak Ilum.

Ilum, pod dyrekcją artystyczną Mai Ganszyniec, wyróżnia się koncepcją „Nature of Light”. Oznacza to, że lampy Ilum nie tylko prezentują nowoczesne kształty i barwy, ale także dostarczają komfortowego i naturalnego światła, przyjaznego dla oka i otoczenia.

Nasza współpraca rozpoczęła się od rozmów o świetle, a marka Ilum to tak naprawdę efekt wielu lat pracy. Lampy, ich kształty i kolory, to jedna sprawa. Inną jest zdrowe światło, które zapewniają niezwykle zaawansowane technologie, pozwalające na to, abyśmy w pomieszczeniu, w którym mamy sztuczne światło, czuli się tak, jak w przestrzeni ze światłem naturalnym – komentuje Maja Ganszyniec.

Nowe produkty Ilum prezentowane podczas spotkania w Domu Noti zostały przyjęte z ogromnym entuzjazmem. Ich ponadczasowy minimalizm sprawia, że idealnie komponują się zarówno z tradycyjną, jak i nowoczesną architekturą. Każdy detal został starannie przemyślany, a produkcja odbywa się w nowoczesnej fabryce w Tarczynie, korzystając z zaawansowanych technologii.

Na przestrzeni dwudziestu lat nasz doświadczony zespół inżynierów i technologów zrealizował wiele projektów, z których każdy wpisuje się w unikalną formułę „zdrowego oświetlenia”, którego definicja to iloczyn wysokiego oddawania barw i minimalizacji olśnienia jakże powszechnego w większości opraw na bazie źródeł LED – mówi Przemysław Rechnio, założyciel Ilum.

Dom Noti jest miejscem otwartym na ludzi i marki, które dopełniają jego ideę.

Nas połączyła osoba Mai Ganszyniec, która dla Noti zaprojektowała linie sof i siedzisk Sona oraz modułowe panele akustyczne Meno. Teraz w Domu Noti gościmy jej projekty dla Ilum, które reprezentują to samo połączenie estetyki i funkcjonalności. Lampy idealnie komponują się z filozofią Noti, tworząc spójną przestrzeń, która inspiruje i stymuluje kreatywność – dodaje Kamila Woynicz, dyrektor marketingu Noti.

W rezultacie, Dom Noti nadal utrzymuje swoją pozycję jako miejsce, gdzie design, sztuka i innowacje spotykają się, a marka Ilum wprowadza nową erę oświetlenia, łącząc estetykę z funkcjonalnością.