27 lutego w Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego reprezentanci Domoteki ujawnili ambitne plany na nadchodzący rok. Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, do której należy Domoteka, wyraziła nadzieję, że Domoteka jeszcze mocniej podkreśli swoją pozycję jako miejsce, w którym znajdziemy najwyższej jakości kolekcje marek wnętrzarskich oraz przestrzeń, która tętni życiem dla projektantów, architektów, stylistów i pasjonatów designu.

Wśród planów na 2024 rok znajduje się powrót DOMOdesign, popularnego wydarzenia poświęconego urządzaniu wnętrz, który tym razem pojawi się w zmienionej formule, z jeszcze większą liczbą ekspertów i prelekcji. Nowością będzie także cykl DOMOpasje, obejmujący pięć spotkań z inspirującymi kobietami z branży wnętrzarskiej. Ponadto, Domoteka planuje jeszcze bliższą współpracę z ekspertami oraz poszerzenie oferty dla klientów, m.in. poprzez program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono cenionych architektów wnętrz z Polski.

W kalendarzu Domoteki na 2024 rok znalazły się także liczne wystawy, prezentacje prac artystycznych oraz udział w prestiżowych targach meblarskich, Salone del Mobile Milano. W przestrzeni Domoteki będzie można również oglądać projekty pracowni architektonicznej POLE Architekci oraz wystawę stowarzyszenia Nów. Nowe rzemiosło.

Nowa oferta programowa stanowi dopełnienie oferty produktowej Domoteki, która już teraz obejmuje ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek wnętrzarskich. Ostatnio do Domoteki dołączyły salony Primavera Furniture oraz Blest, a wkrótce otwarcie zaplanowano salonu Halupczok.

Domoteka dąży do tego, aby jeszcze bardziej utrwalić swoją pozycję jako miejsce, w którym znajdziemy kolekcje najwyższej jakości marek wnętrzarskich oraz przestrzeń, która przyciąga i tętni życiem.