Włoska marki Glamora prezentuje nowe inspirujące wzory i stylistyki grafik ściennych. Poszerzenie gamy wzorów Kolekcji Kreatywnej o kolejne 36 propozycji, które w tym roku zabierają nas w metaforyczną podróż wzdłuż malowniczej rzeki, stanowi zaszczytne rozszerzenie tej renomowanej kolekcji. Nowości te, jak co roku, nie są dziełem przypadku, lecz rezultatem międzynarodowych badań nad nowymi kodami estetycznymi, które następnie interpretowane są przez utalentowanych projektantów marki Glamora.

W Kolekcji Kreatywnej Chapter XIV pojawia się 36 różnorodnych wzorów, obejmujących zarówno abstrakcję, jak i różne formy realizmu, oraz zróżnicowane palety kolorystyczne. Wszystkie łączy cichy dialog pomiędzy wodą a otaczającą ją przyrodą. W efekcie powstaje spokojna atmosfera odwiecznej przyrody, gdzie wzory wywołują refleksje, myśli i wspomnienia.

Kolekcja jest dostępna w dwóch wariantach powierzchni: GlamDecor, na podłożu winylowym z fakturą delikatnej tkaniny, oraz GlamTrace, na podłożu z włókien naturalnych, o malarskim wyglądzie papieru czerpanego. Oba te podłoża nadają grafikom unikalne walory, które trudno oddać na zdjęciach, dlatego zachęca się do osobistego zapoznania się z nimi.

Ważnym krokiem w rozwoju kolekcji są innowacje dedykowane przestrzeniom użyteczności publicznej, takim jak biura, hotele, instytucje edukacyjne czy ośrodki ochrony zdrowia. Nowe wzory wprowadzają trzy istotne innowacje. Po pierwsze, tradycyjną formułę dwóch zharmonizowanych grafik poszerza się o trzeci skorelowany z nimi element, rozwijający tło głównego motywu. Kolejne innowacje to AcousticShield™, czyli rozwiązanie zapewniające korzystne warunki akustyczne, oraz ekożywica ECOPUR®, która zamienia grafiki w naturalne oczyszczacze powietrza, eliminując smog i nieprzyjemne zapachy.

Nowe grafiki ścienne marki Glamora, stanowiące XIV rozdział Kolekcji Kreatywnej, składają hołd naturze, inspirując do ponownego odkrycia związków emocjonalnych z otoczeniem. Z różnorodnością motywów, modułów i wariantów kolorystycznych kolekcja ta doskonale nadaje się do przestrzeni o wysokich wymogach estetycznych i funkcjonalnych, zarówno prywatnych, jak i publicznych. Nowości są dostępne wyłącznie w salonach wykończenia oraz wyposażenia wnętrz sieci Dekorian Home.

O marce Glamora:

Glamora to marka cenionych na całym świecie wielkoformatowych grafik ściennych. PBogate portfolio firmy obejmuje kilkaset unikalnych wzorów, w tym projekty stworzone przez legendarnego artystę Karima Rashida. Oprócz nowatorskich grafik, marka oferuje również zaawansowane technologicznie rozwiązania w dziedzinie tapet, m.in. tapety: odporne na wodę (GlamFusion), całkowicie organiczne materiały (GlamPure), czy mieniące się powierzchnie (GlamSatin).