H&M HOME ogłosiło współpracę z marką lifestylową Coqui Coqui, założoną przez Nicolasa Malleville’a i Francescę Bonato. Kolekcja składająca się z 26 elementów obejmuje wyselekcjonowane dekoracje wnętrz i niezbędne akcesoria podróżne. Oparta na idei „domu z dala od domu”, kolekcja zawiera dwa wyjątkowe zapachy do domu, stworzone specjalnie na potrzeby tej współpracy. Wśród oferowanych produktów znajdują się również tekstylia, ceramika i ozdobne przedmioty ze stali. Kolekcja będzie dostępna od 8 sierpnia 2024 r. w wybranych sklepach na całym świecie oraz online na hm.com.
Podróż przez zmysły i przedmioty
Wizja współpracy koncentruje się na możliwości podróżowania poprzez zmysły i przedmioty. Inspirując się rezydencjami Coqui Coqui w Coba i Bora Bora, kolekcja obejmuje dwa zapachy: Flores de Yucatán i Vétyvers du Pacifique. Te wyjątkowe zapachy są dostępne w formie dyfuzorów, odświeżaczy powietrza, świec zapachowych i kart zapachowych.
Wierzymy, że zapach to ostateczne doświadczenie sensoryczne. Jako jeden z głównych filarów Coqui Coqui, ta kolekcja obejmuje dwa ekskluzywne zapachy Coqui Coqui x H&M HOME, które zostały stworzone z ziół, kwiatów, owoców, drewna i korzeni regionu Półwyspu Jukatan i Îles de la Société. Vetyvers du Pacifique i Flores de Yucatan mają na celu zaproszenie użytkownika do połączenia się z naturą i doświadczenia mocy zapachu — mówi założyciel Coqui Coqui, Nicolas Malleville.
Magiczny świat Coqui Coqui
Coqui Coqui to marka, która oferuje szansę na połączenie się z naturą poprzez zmysłowe doznania. Współpraca z H&M HOME łączy architekturę, design i wystrój wnętrz z dzikimi elementami natury. Magia Coqui Coqui polega na doświadczaniu przygody przez umysł, ciało i ducha, poprzez zapachy, które przypominają wspólne wspomnienia i doświadczenia.
Ponad dekadę temu pewne spotkanie zaprowadziło nas na piękną i niezapomnianą ścieżkę, która ostatecznie osiągnęła punkt kulminacyjny w tej 26-elementowej kolekcji. Te przedmioty są stworzone po to, aby je cenić i używać. Zabierz je ze sobą w podróż lub używaj w zaciszu swojego domu. To była prawdziwa radość widzieć, jak H&M HOME interpretuje istotę Coqui Coqui i wplata nasze DNA marki w produkty końcowe. Od narzuty, miękkich ręczników po wibrujące zapachy, ta kolekcja jest czymś naprawdę wyjątkowym i oferuje naszym klientom na całym świecie cząstkę magii Coqui Coqui— mówi Evelina Kravaev-Söderberg, Head of Creative & Design H&M HOME.
Jako marka, Coqui Coqui zawsze było zakorzenione w stylu życia odkrywców. Dzięki tej nowej kolekcji wróciliśmy do wielu klasycznych przedmiotów, które były rozszerzeniem działalności marki Coqui Coqui. Współpraca z H&M HOME oddaje hołd krajobrazom, roślinom i folklorowi czarujących tropikalnych i subtropikalnych regionów świata, w których żyjemy. W istocie, to przedmioty kolekcjonerskie, które sprawiają, że czujesz się jak w domu, bez względu na to, gdzie na świecie się znajdujesz — mówią założyciele Coqui Coqui, Nicolas Malleville i Francesca Bonato.
Wyjątkowe przedmioty kolekcji
W kolekcji znajdziemy ekskluzywną szklaną kopułę z drewnianą podstawą inspirowaną perfumerią Coqui Coqui, duży, miękki ręcznik frotte w kolorach beżowym i ciemnozielonym, aksamitne poduszki, wielofunkcyjny koc z frędzlami oraz płócienną torbę plażową z recyklingowanej bawełny. Dodatkowo, kimono z kwiatowym nadrukiem inspirowanym Jukatanem, ręcznie tkany kosz do przechowywania tekstyliów i ręcznie robiony czarny wazon z terakoty. Kolekcję uzupełnia porcelanowy czajniczek z filiżanką, spodkiem i dzbankiem na mleko oraz złota taca ze stali nierdzewnej z pasującymi filiżankami.
Kolekcja Coqui Coqui x H&M HOME będzie dostępna w Polsce od 8 sierpnia 2024 roku wyłącznie online na hm.com.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe HM&HOME.