Przez osiemnaście lat istnienia warszawska DOMOTEKA ugruntowała swoją pozycję jako kluczowy punkt na mapie rynku wnętrzarskiego. Łącząc architektoniczne inspiracje z najnowszymi trendami, centrum oferuje szeroki wybór produktów od światowych i polskich marek, wspieranych przez profesjonalne doradztwo oraz edukację dla specjalistów i klientów. DOMOTEKA stała się synonimem stylu, różnorodności i nowoczesności, przyciągając wymagających klientów. Z okazji 18. urodzin, 4 października 2024 roku o godzinie 18:00 odbędzie się spotkanie „Siła opowieści”, podczas którego wystąpią ceniona dziennikarka i reżyserka Ewa Ewart oraz makijażystka i malarka Magda Atkins.

Imponująca powierzchnia i stabilny wynajem

DOMOTEKA, będąca największym centrum aranżacji wnętrz premium w Polsce, od lat przyciąga klientów z Warszawy, całej Polski oraz zagranicy. Zlokalizowana w dogodnym miejscu, zaledwie 20 minut od centrum miasta, w sąsiedztwie trasy S8, oferuje blisko 60 salonów uznanych marek, które zaspokajają potrzeby wyposażenia każdego pomieszczenia – od salonów po tarasy i ogrody. W centrum znaleźć można produkty ponad 600 marek, z których wiele dostępnych jest wyłącznie w DOMOTECE. Cała przestrzeń zajmuje ponad 17 tysięcy metrów kwadratowych, a wynajem powierzchni utrzymuje się na stabilnym poziomie ponad 90%. Centrum stanowi serce HOMEPARKU TARGÓWEK – kompleksu o powierzchni 75 000 m².

Przez lata DOMOTEKA nieustannie modernizowała swoje wnętrza, rozwijając przestrzeń handlową i wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Jednym z najważniejszych projektów była przebudowa przestrzeni dla IWC HOME i Dion, co wzbogaciło ofertę wnętrzarską centrum. Kolejnym unikalnym elementem jest „Akademia Harmonika” – innowacyjna sala zabaw, która przyciąga rodziny z dziećmi.

W poszukiwaniu inspiracji

DOMOTEKA oferuje wyjątkowy wybór marek, takich jak Hästens, BoConcept, Natuzzi Editions, Rolf Benz, NAP, Garden Space, Halupczok, Nolte, Primavera Furniture i Miloo Home. Centrum wielokrotnie zdobywało prestiżowe nagrody, w tym PRCH Retail Awards czy Złoty medal za kampanię internetową. Wydarzenia, takie jak DOMODESIGN, dedykowane architektom, projektantom i klientom indywidualnym, stały się flagowymi imprezami, które przyciągają uwagę całej branży.

Od 2017 roku, kiedy zarządzanie obiektem przejął fundusz zarządzany przez PRADERA Management Poland, DOMOTEKA koncentruje się na rozwoju oferty i współpracy z architektami, dostosowując swoją strategię do zmieniających się warunków rynkowych.

Przez tych 18 lat DOMOTEKA stała się nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum inspiracji
dla miłośników designu i architektury. Dzięki bliskiej współpracy z markami wnętrzarskimi
oraz regularnym wydarzeniom, takim jak DOMOPASJE, DOMODESIGN czy DOMOWIEDZA, a także zewnętrznym działaniom odbywającym się pod szyldem DOMOTEKA, budujemy unikalną ofertę, która odpowiada na potrzeby naszych Klientów, zarówno profesjonalistów, czyli architektów
jak i indywidualnych klientów. Nasze plany opierają się na ciągłym rozwoju i poszerzaniu oferty,
co sprawia, że Domoteka jest wyjątkowym miejscem na mapie nie tylko Warszawy, ale i Polski
– mówi Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.

Jako zespół zarządzający DOMOTEKĄ, z dumą obserwujemy, jak centrum nieustannie rozwija sii adaptuje do zmieniających trendów rynkowych. Dzięki zróżnicowanej ofercie, atrakcyjnemu programowi wydarzeń skierowanych do klientów oraz architektów, wysokiemu poziomowi wynajmu oraz bliskiej współpracy z najemcami, DOMOTEKA utrzymuje przez te osiemnaście lat silną pozycję w branży. Jesteśmy dumni, że możemy zarządzać miejscem, które cieszy się ogromnym uznaniem ze strony klientów i naszych partnerów biznesowych –uzupełnia z ramienia BNP Paribas Real Estate, Dyrektor DOMOTEKI, Paulina Tkacz.

Zapisy na spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins: https://domopasje.konfeo.com

Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe Domoteka.