VOX to renomowana marka w branży wyposażenia wnętrz, która oferuje szeroki asortyment produktów, w tym meble, drzwi, podłogi oraz systemy ścienne. Dynamicznie rozwijająca się marka stwarza unikalne możliwości dla partnerów franczyzowych, pozwalając im prowadzić biznes pod silnym i rozpoznawalnym brandem. Dzięki kompleksowemu wsparciu, współpracy z czołowymi producentami oraz innowacyjnym programom sprzedażowym, VOX stał się wiodącym wyborem dla tych, którzy pragną rozwijać swoją działalność w branży. Już wkrótce marka zaprezentuje swoją ofertę na Targach Warsaw Home & Contract.

VOX to ogólnopolska sieć, która zapewnia funkcjonalne i dobrze zaprojektowane kolekcje mebli, podłóg, drzwi, dekoracyjnych ścian oraz dodatków. Dzięki ponad 150 salonów w całej Polsce, VOX odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentów – w ofercie znajdują się zarówno salony meblowe, jak i specjalistyczne salony z drzwiami i podłogami. Koncept Wnętrza VOX oferuje kompleksowy zakres produktów i usług, a także dostęp do setek produktów oraz wsparcie ekspertów technicznych i stylistów. Szczególnym przykładem innowacyjności jest bezpłatny program do aranżacji wnętrz VOXBOX, który w połączeniu z biblioteką materiałów i opieką doradców w salonach, zapewnia klientom przyjazny proces zakupowy i projektowy.

Już 23-26 października podczas Targów Warsaw Home & Contract, VOX będzie miało okazję zaprezentować swoją bogatą ofertę oraz możliwości współpracy partnerskiej, zwłaszcza w segmencie drzwi i podłóg oraz nowym formacie VOXBOX Studio. Ten nowatorski format handlowy można otworzyć na powierzchni 50-100 m², co stwarza nowe możliwości dla przedsiębiorców.

Potrzeba na pierwszym miejscu

VOX to synonim nowoczesności i atrakcyjnego wizerunku, co przyciąga nie tylko klientów, ale także partnerów biznesowych. Marka jest zarówno producentem (meble, listwy przypodłogowe), jak i dystrybutorem czołowych producentów drzwi i podłóg w Polsce, umożliwiając im sprzedaż swoich produktów w salonach VOX, co zwiększa ich widoczność na rynku. W ofercie VOX znajdują się m.in. drzwi marek takich jak DRE, Doorsy, Eslisse, Entra/Asilo, Ekado, Pol-Skone, Porta, Intenso, Interdoor, CAL, Gerda oraz Wiśniowski, a także różnorodne podłogi od producentów jak Quick Step, Pergo, Berry Alloc, Classen, Egger, Swiss Krono, Meister, My Floor, Barlinek, Kronoplus, Ter Hurne, Gerflor oraz Moduleo. Dzięki szerokiemu asortymentowi VOX dostarcza kompleksowe rozwiązania, zaspokajając zarówno podstawowe potrzeby, jak i pomagając w pełnej aranżacji wnętrz.

Przeczytaj też:  Warsztaty Projektowania Łazienek w CAD Decor

VOX stawia na partnerstwo

Jednym z kluczowych atutów VOX jest długotrwała współpraca z partnerami franczyzowymi. Marka oferuje cenne wsparcie w rozwijaniu biznesu na każdym etapie – od otwierania sklepu po jego codzienne prowadzenie. „VOX to renomowana i rozpoznawalna marka na rynku drzwi i podłóg. Wsparcie, jakie otrzymaliśmy od VOX, było i jest nieocenione. Bycie częścią sieci VOX daje nam poczucie stabilności i bezpieczeństwa” – podkreślają Edyta i Kamil Wideł, właściciele salonu VOX w Nowym Sączu.

W salonach skoncentrowanych głównie na drzwiach i podłogach (ponad 70 punktów sprzedaży w całej Polsce) klienci znajdą produkty w różnych aranżacjach oraz skorzystają z fachowego doradztwa na najwyższym poziomie. W konceptach Wnętrza VOX można zapoznać się z pełnym zakresem produktów i usług, a także ze strefą VOXBOX, gdzie doświadczeni doradcy pomagają w tworzeniu projektów wnętrz. Takie indywidualne podejście oraz wsparcie przekładają się na większą satysfakcję klientów oraz wyższą sprzedaż.

Nowy format VOXBOX STUDIO

VOX, mimo bogatej oferty salonów, nieustannie poszukuje ulepszeń, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb klientów. Dlatego powstał nowy format handlowy – VOXBOX STUDIO, który można otworzyć już na powierzchni 50-100 m². „VOXBOX Studio to połączenie studia projektowego z narzędziami online do obsługi sprzedaży oraz Centrum Doświadczeń z biblioteką materiałów i wirtualną rzeczywistością. Dzięki temu stworzyliśmy sklep z możliwością projektowania wnętrz i szybkiego zakupu tysięcy produktów. Sklepy w nowym formacie działają już w Meksyku, Madrycie i Dubaju, a pierwsze dwie placówki zostały otwarte w Warszawie i Łomiankach. Zapraszamy do współpracy partnerów prowadzących sklepy wyposażenia wnętrz, takie jak studia kuchenne, salony łazienek, sklepy z drzwiami i podłogami oraz salony meblowe. Mamy także specjalną ofertę dla architektów wnętrz, którzy mogą prowadzić placówkę VOX w lokalu 20-30 m²” – mówi Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej i Rozwoju Sieci.

Zaawansowana logistyka i wsparcie techniczne

VOX zapewnia swoim partnerom franczyzowym wsparcie w postaci sześciu Centrów Logistycznych w kraju, co świadczy o zaawansowanej logistyce i skutecznej dystrybucji produktów. „Będąc w sieci VOX, mamy dostęp do solidnych producentów na rynku europejskim oraz sprawdzonych dostawców rodzimych. Dzięki temu możemy oferować selektywne produkty, takie jak kolekcja DRE Supreme by Krzysztof Miruć, co podnosi prestiż salonu i przyciąga klientów o wyspecjalizowanych gustach wnętrzarskich” – mówi Marek Packiewicz, właściciel salonu VOX w Olsztynie.

Przeczytaj też:  Rusza 7. edycja konkursu Jawor-Parkiet Design Awards – szansa dla architektów i projektantów wnętrz!

Sieć VOX nie tylko oferuje bogaty asortyment, ale również zapewnia wsparcie techniczne. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w codziennej działalności. „To, co najbardziej cenię w VOX, to bliskość i wsparcie, jakie otrzymuję. Wizyty podczas budowy salonu oraz po jego otwarciu sprawiły, że zawsze wiem, do kogo się zwrócić w konkretnej sytuacji. Co więcej, to wsparcie trwa do dziś” – zapewnia Michał Kubala, właściciel salonu VOX w Niepołomicach.

Targi VOX jako platforma wymiany doświadczeń

Sieć VOX regularnie organizuje konferencje i targi, które są jednymi z najbardziej uznawanych w branży. Coroczne Targi VOX przyciągają setki wystawców i tysiące odwiedzających, oferując wyjątkową platformę do wymiany doświadczeń oraz inspiracji. „Cenię sobie możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z innymi franczyzobiorcami na spotkaniach i targach organizowanych przez VOX. Uczestnictwo w nich to zawsze niezapomniane przeżycie” – mówi Andrzej Konopka, właściciel salonu VOX w Łomży.

Podczas Targów VOX klienci mają okazję nawiązać nowe kontakty handlowe, dokonywać zakupów oraz uczestniczyć w wykładach i prezentacjach dotyczących nowości produktowych. Wysoki poziom wydarzeń pozwala partnerom VOX na budowanie cennych relacji biznesowych oraz zdobywanie wiedzy o najnowszych trendach i innowacjach w branży wnętrzarskiej.

VOX – partnerstwo oparte na zaufaniu

Decyzja o przystąpieniu do sieci VOX przynosi wiele korzyści. „Współpraca z VOX to nie tylko biznes, to partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu. Marka jest otwarta na nowe franczyzy i chętnie udziela wszelkich informacji na temat otwarcia salonu w Twojej okolicy.

Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe VOX.