Warszawski showroom marki Samsung przy ul. Postępu 14 to przestrzeń, która właśnie przeszła spektakularną metamorfozę, a jej nowy wygląd to efekt współpracy z pracownią architektury wnętrz Decoroom. Projekt ten obejmuje modernizację części Micro Living, której celem jest stworzenie jeszcze bardziej funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni, idealnie łączącej nowoczesne technologie z doskonałym designem.
Showroom to miejsce, które pozwala klientom na zapoznanie się i przetestowanie innowacyjnych produktów Samsung, w tym rozwiązań Smart Home zintegrowanych w aplikacji SmartThings. Dzięki tej technologii, inwestorzy mogą wyobrazić sobie, jak nowoczesne technologie wpływają na codzienne życie użytkowników. Jednak nie tylko nowoczesne technologie w tym miejscu robią wrażenie – odświeżona przestrzeń stawia na połączenie estetyki i funkcjonalności, zapewniając jeszcze lepsze wrażenia wizualne.
Reorganizacja przestrzeni z dbałością o detale
Projektantki z Decoroom miały za zadanie stworzyć przestronną, ale kameralną przestrzeń, która w pełni wykorzysta dostępne metry. Jako jedno z wyzwań projektu stanęło zadanie wprowadzenia okna, które wcześniej nie istniało. Dzięki temu, showroom zyskał dostęp do naturalnego światła, co znacząco wpłynęło na komfort i atmosferę wnętrza, nadając mu bardziej „domowy” charakter.

Zależało nam, aby powierzyć projekt doświadczonemu Partnerowi, który poradzi sobie z trudną przestrzenią i wprowadzi do niej powiew świeżości, aby efekt końcowy zachwycił naszych Klientów – mówi Katarzyna Wawrzyńczak, Senior Business Development Manager firmy Samsung.
Produkty marki Samsung to klasa premium więc ważne było znalezienie właściwej równowagi między technologią, a jakością użytych materiałów i funkcjonalnością zaproponowanych rozwiązań. Decoroom to Partner, z którym zrealizowaliśmy wiele wspólnych projektów dla znaczących inwestorów w Polsce, dlatego nie było wątpliwości, że i ta realizacji będzie perfekcyjna – dodaje.
Architektka o nowym wnętrzu

Pomieszczenie zostało przystosowane do pokazów dla małych szcześcio-, ośmioosobowych grup, aby w kameralnej atmosferze dać możliwość lepszego zapoznania się z wszystkimi możliwościami, które dają prezentowane tu rozwiązania technologiczne. Postawiłam tu na stonowaną kolorystykę, która tworzy przytulny, domowy klimat, a jednocześnie jest zgodna z obowiązującymi trendami. Dominuje tu biel, czerń, szarości, beże oraz kolorystyczny akcent w postaci ciemnozielonych tapicerowanych krzeseł – mówi architekt wnętrz Agnieszka Zaranek z pracowni Decoroom.
Technologia na pierwszym planie
Wnętrze showroomu zostało podzielone na trzy strefy: aneks kuchenny, kącik jadalniany oraz strefę wypoczynkową. W każdej z tych przestrzeni znajdują się innowacyjne urządzenia klasy AI, takie jak szafa do odświeżania ubrań, inteligentny robot sprzątający, lodówka z dotykowym ekranem oraz wewnętrzną kamerą. Zabudowa kuchni została zaprojektowana na wymiar przez stolarnię Decoroom, a dodatkowo pojawiła się podwieszana szafka RTV. Minimalistyczna estetyka przestrzeni oraz brak zbędnych ozdób pozwalają na pełne skupienie uwagi na prezentowanych produktach Samsung, co sprawia, że całość jest stonowana i harmonijna.

Nowa aranżacja showroomu Samsung w Warszawie to doskonały przykład połączenia funkcjonalności z nowoczesnym designem. Dzięki współpracy z Decoroom, przestrzeń zyskała nowoczesny, ale i przyjazny charakter, w którym technologia może być w pełni doceniona przez odwiedzających. To miejsce, które pokazuje, jak inteligentne rozwiązania i estetyka mogą iść w parze, tworząc przestrzeń dostosowaną do współczesnych potrzeb.
Zdjęcia: Kamila Markiewicz-Lubańska, Wnętrza w Obiektywie
Stylizacja: Maria Szymańska