Ceramika Paradyż po raz kolejny zachwyciła swoją kreatywnością i innowacyjnością podczas największych branżowych targów Cersaie w Bolonii. Marka zaprezentowała kolekcje pełne nowatorskich rozwiązań stylistycznych i technologicznych, wyraźnie podkreślając swoją pozycję lidera na polskim rynku. Motyw przewodni stoiska – „Deconstruction to evolve” – ukazał, jak Paradyż potrafi odkrywać na nowo to, co nas fascynuje w naturze, przenosząc detal, który dotąd pozostawał w cieniu, na pierwszy plan.
Strefa Ceramiki Paradyż łączyła premierowe produkty z różnych kategorii, prezentując zarówno płytki ścienne, podłogowe, jak i innowacyjne spieki kwarcowe TRI-D. Wyróżniały się one odważnym wzornictwem oraz zastosowaniem nowoczesnych technik produkcyjnych. Wprowadzenie nowych wykończeń oraz debiut w kategorii produktów basenowych podkreśliło nieustanne dążenie Paradyża do poszerzania oferty i zapewniania klientom szerokiego spektrum rozwiązań. Kolekcje, oprócz bycia narzędziem dla architektów, stały się też inspiracją dla gości targów, a przenikające się materiały, formaty i stylistyki tworzyły niezwykłą przestrzeń do rozmów oraz wymiany doświadczeń.
Podczas targów miała miejsce także kolejna odsłona współpracy Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską. Polska projektantka, znana z łączenia mody z designem, tym razem zainspirowała się naturalnymi deseniami i szlachetnymi materiałami. Jej nowa kolekcja płytek, odwołująca się do kamienia naturalnego oraz stylistyki z lat 60. i 70. XX wieku, wzbudziła ogromne zainteresowanie zarówno w Polsce, jak i za granicą. Na stoisku Baczyńska dzieliła się szczegółami dotyczącymi współpracy z zespołami projektowymi Paradyża oraz omawiała każdy detal swoich projektów, które powstawały przez wiele miesięcy.
Gosia Baczyńska
Nie boimy się stawiać na awangardowe wzornictwo i współprace z silnymi osobowościami, jaką niewątpliwie jest Gosia Baczyńska. To właśnie odwaga, która jest jedną z wartości Ceramiki Paradyż, inspiruje nasze wspaniałe zespoły projektowe do tworzenia innowacyjnych i zachwycających produktów, które przykuwały uwagę gości – mówi dr Anna Tępińska-Marcinek, Współwłaścicielka i Członkini zarządu Ceramiki Paradyż.
41. edycja targów Cersaie, zgromadziła na ponad 145 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej setki firm z całego świata. Profesjonaliści z branży, architekci oraz dziennikarze mieli okazję dyskutować o najnowszych trendach i innowacjach w designie. Dla Ceramiki Paradyż udział w tych prestiżowych targach był nie tylko okazją do wzmocnienia swojej pozycji na rynku, ale także do nawiązywania nowych relacji biznesowych i inspirowania przyszłych projektów.
Targi w Bolonii są doskonałym miejscem na premiery kolekcji. Nasze stoisko zostało stworzone nie tylko z najnowszych produktów pod względem designu, lecz także rozwiązań technologicznych. Poprzez ofertę marki PARADYŻ zaskoczyliśmy naszych gości i zainspirowaliśmy ich, ale również dokładnie wsłuchaliśmy się w ich opinie. Jako lider branży chcemy skorzystać z tych doświadczeń, aby w 2025 r. na ponad 50 rynkach pojawiły się zjawiskowe i kreatywne kolekcje – podsumowuje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe Ceramika Paradyż.