Homla ustanawia nowy standard w branży home&decor dzięki innowacyjnej aplikacji mobilnej, która już zyskała uznanie amerykańskich specjalistów za doskonały design i użytkowość. Dzięki tej aplikacji, świat wystroju wnętrz jest teraz na wyciągnięcie ręki, a zakupy stają się łatwiejsze i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Analizy rynkowe pokazują, że branża aplikacji mobilnych wciąż rozwija się dynamicznie. Według raportu data.ai „State of Mobile 2023”, liczba pobrań aplikacji wzrosła o 11% w skali roku, a użytkownicy z 10 największych rynków spędzili średnio ponad 5 godzin dziennie w aplikacjach mobilnych.
Homla, podążając za trendami i budując pozytywne doświadczenia konsumentów, wprowadziła aplikację, która wyróżnia się nowoczesnym designem i funkcjonalnością. Aplikacja została doceniona przez agencję DesignRush, która uznała ją za jedną z 11 najlepiej zaprojektowanych aplikacji.
Projekt aplikacji Homla autorstwa agencji Holdapp przenosi użytkownika w świat wystroju wnętrz, który może mieć na wyciągnięcie ręki, dzięki intuicyjnemu interfejsowi, doskonałej funkcjonalności i nowoczesnym efektom wizualnym. Przeglądanie i kupowanie są proste i szybkie, idealnie dopasowane do mobilnego stylu życia użytkowników aplikacji! – napisano w artykule DesignRush.
DesignRush zwrócił uwagę na kilka kluczowych funkcji aplikacji, które sprawiają, że korzystanie z niej jest przyjemnością. Suwak na desce rozdzielczej ułatwia nawigację, zaawansowane filtry pomagają w precyzyjnym wyszukiwaniu produktów, a przejrzysta architektura informacji zapewnia intuicyjne i wygodne przeglądanie, nawet na małych ekranach smartfonów.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, łącząc piękno technologii z funkcjonalnością i podążając za rosnącym znaczeniem m-commerce uruchomiliśmy aplikacje mobilną, jako alternatywny kanał sprzedaży. Sukces aplikacji Homla to z jednej strony efekt rozwiązań technologicznych, z drugiej inspirujących i angażujących treści. Szczególnie istotne w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów jest sukcesywne poszerzanie jej o nowe funkcjonalności, nad czym pracujemy każdego dnia. Zapraszam do pobrania aplikacji Homla bezpłatnie w sklepach Google Play i APP Store. – mówi Krzysztof Świerzak, Dyrektor E-commerce w Homla.
Dzięki aplikacji mobilnej Homla, klienci zyskują dostęp do bogatej oferty produktowej, atrakcyjnych promocji oraz klubu lojalnościowego Homla Smart Club. Członkowie klubu mogą korzystać z wyjątkowych promocji i wykorzystać zgromadzone punkty do opłacenia części zakupów.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe Homla.