Już wkrótce podczas zakupów w Agata Meble napotkacie nową identyfikację wizualną – zmieni się zarówno logo, jak i nazwa sklepów, które teraz będą funkcjonować pod prostą nazwą „Agata”. Co jeszcze przyniesie ta zmiana?
Nowy szyld z graficznym symbolem sofy nie oznacza, że marka zmieniła właściciela ani że trafiliśmy do zupełnie innego sklepu. To część szerokiego odświeżenia wizerunku, które jest odpowiedzią na wiele zmian, jakie zaszły w salonach Agata Meble. Dziś to nie tylko miejsca, gdzie można kupić meble, ale także przestrzenie oferujące wnętrzarskie inspiracje, najnowsze trendy oraz nowe kolekcje mebli i dodatków. Oferujemy również możliwość zamówienia produktów, które można indywidualnie dopasować do swojej wizji mieszkania czy domu. Choć meble pozostają głównym elementem naszej oferty, asortyment wzbogaca się o akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne. Skrócenie nazwy odzwierciedla ten kierunek rozwoju – wszystkie produkty dostępne w salonach będą teraz sygnowane marką Agata Meble.
W ciągu ostatnich kilku lat w naszych salonach zaszło wiele zmian, które miały na celu poprawę organizacji pracy w poszczególnych działach, odpowiedni dobór produktów oferowanych klientom oraz ich właściwą ekspozycję i rzetelną informację – mówi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A. – Chcemy, by ta nowa jakość, która już jest dostrzegana przez klientów, była sygnowana nowoczesnym znakiem graficznym.
Proces zmiany logo w dotychczasowych 16 sklepach oraz wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach będzie rozłożony w czasie.
Przez najbliższe miesiące skupimy się głównie na modernizacji przestrzeni salonów, a następnie przeprowadzimy kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do klientów – dodaje Marek Gonsior.
Prosty, przejrzysty koncept logo oparty jest na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej – tłumaczy Paweł Frej, dyrektor działu Brand Design z Agencji Reklamowej Opus B, która jest autorem koncepcji rebrandingu marki. – Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę.
Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowe Agata Meble.